Perfect

Igår började bra men slutade sämre. Jag vet inte riktigt varför, men mitt humör sjönk som bara den senare på kvällen. (Kanske var det för att jag inte gjort allt jag borde, kanske för att jag var trött, kanske för att jag tyckte mig oförtjänt av saker och ting, kanske av någon helt annan anledning.)

Jag vet att ni tycker om mig och jag tycker om er också, jag tycker till och med om mig själv. Men jag måste ändå säga att så awesome är jag inte, inte alltid.  Jag är inte heller säker på om jag är värd att idoliseras. Se hela mig, det är ni smarta nog för. Visst, jag är snäll och positiv, men jag kan också vara puckad och nästan bitchig, bete mig som att jag är bättre än andra. Och ja, jag är lojal och omtänksam, men inte hela tiden. Ibland kan jag bli egoistisk och till och med utnyttjande.  Jag är kreativ men slarvig. Människokännande men naiv. Och så vidare. Jag har helt enkelt en hel del dåliga sidor också, glöm inte bort dem. För om ni gör det är risken större att jag gör detsamma, och då blir de sidorna bara värre.

Kommentarer
Andreas Sjölin sade:

Jag kan självfallet inte tala för alla som tycker om dig på något vis, men jag kan i alla fall tala för egen del.



Det är inte en fråga om att du skulle vara perfekt. Det finns inga felfria individer. Vad det handlar om är att det som är så positivt med dig överväger det som är negativt i betydligt högre grad än hos många andra.



Det är däri din awesomeness ligger, inte i någon tro att du skulle vara en definition på perfektion.

2010-09-29 @ 18:23:54
Millmill sade:

pfft, jag tror inte heller att ni tycker jag är perfekt, däremot känns det bara ibland som om mina sämre sidor blir helt bortglömda, och sånt är inte bra ;)

2010-09-29 @ 18:26:05
Bor: http://http://bubbelochblubb.blogg.se/
Andreas Sjölin sade:

Duh, jag tycker jag ofta anmärker på ditt "Varför inte?" :P

2010-09-29 @ 18:39:07

Vi glömmer inte...några av dina sidor...du är en värdefull mynt!

2010-09-30 @ 15:33:23
Andreas Sjölin sade:

Jag rekommenderar starkt att Milmill ska lyssna på sin mor i den här frågan :)

2010-09-30 @ 18:12:00

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0