Bohemian rhapsody

På väg hem med X2000
Tarantino och samtal till efter klockan fem på morgonen är inte helt fel. Speciellt inte efter en dag full av bowling och trevligt folk efter en mycket mysig tacokväll. Jag har sagt det förut: Jag gillar de här människorna. Jag gillar att slippa vardagen. Jag gillar konstigheter och frihetskänsla. Jag gillar fuldans och trängsel kring pizzeriabord och att springa runt mellan folk för att alla är så trevliga och man vill vara överallt på samma gång. Jag gillar ärliga kramar och dåliga skämt. Jag gillar kaos.

Jag kommer sakna allt detta. Och jag längtar INTE tillbaka till min vardag.



We're paying with love tonight

We just wanna make the world dance
Forget about the price tag

Nu har våren och ljuset börjat komma i alla fall. Och med den gladpopen som fastnar i huvudet.


Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0