Don't let me get me

Utdrag från resedagbok 29/12
Jag är farlig för mig själv, så är det. Ni som inte visste det får veta det nu. Ni som misstänkte det får det bekräftat. Jag är liiite för 'careless' men jag klarar mig alltid. Jag är inte rödbränd, jag har inte malaria och jag har inte, till skillnad från övriga 75% av min familj, blivit magsjuk på denna resa. Men allt gick bra, familjen tur-i-otur blev sjuka på ett fint hotell med egen sköterska och fick ny malariamedecin till på köpet. Så funkar det för oss.

Dessutom har vi nu också ett fantastiskt (äckligt) egenfilmat klipp på hyenajakt och lejonbortjagning.

Kommentarer
mama sade:

skall du inte ladda ned klippet med jakten? Den är värd att se! Mor

2011-01-21 @ 20:04:15
Millmill sade:

Jag har den ju inte, ni har gömt den någon annan stans än på min dator :o

2011-01-21 @ 20:20:53
Bor: http://bubbelochblubb.blogg.se/
Anonym sade:

Den finns på Calles dator!

2011-01-22 @ 15:43:56

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0