The show

Jag tänkte bara berätta för er att jag faktiskt har andra fina mössor också, förutom pälsmössan. Ibland hinner jag faktiskt inte leta fram den och då får jag väl helt enkelt bli björnligemedlem för en dag, då. Men det är ju inte heller fy skam.

I övrigt har jag pillat med två spellistor de senaste dagarna, en smålång och en kort. Personligen rekommenderas scramble-funktionen, eftersom låtarna inte sitter i någon särskilt fantastisk lyssningsordning. Det kanske får fixas senare.
Life - 9 timmars soundtrack till allas våra små liv. (Eller iallafall någons)
Svenskt - Millmills lilla försök till patriotism. Funkar det?

Kommentarer
camilla sade:

Oh, jag gillar ditt mössförråd! :D

2010-10-30 @ 17:25:13

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0