Ingenting

Arkiv 5e September 2009

G'day mates!
Här sitter jag i mitt rum på min nya schäslong och känner mig lite allmänt pånyttfödd. Kanske beror det bara på de nya möblerna och den välbehövda duschen, kanske på det faktum att jag, förutom att ha återfunnit massa gammalt stuff, också hittat massa nytt mysigt folk och annat nytt att mysa med *-*

Mitt liv är bra. Min sång har blivit bättre. Jag har blivit lagom aktiv vid datorn och tävän och har samtidigt liv över. Jag gillar min nya klass. Jag gillar min gamla klass. Jag saknar nytt och gammalt folk. Teo, Becka o Kristian (o kanske, men inte troligt, flera) ska mysas med ikväll. Mitt rum börjar bli användbart igen. Jag hittar massa ny och gammal musik. Jag har pengar. Jag ska köpa mer kläder. Jag har pojks att hänga med. Jag har blivit tjejigare. Jag har inte lika mycket finnar längre. En ny årstid är påväg. Jag ska på insparkningsfest på sticky fingers på tisdag. En vecka efter försvinner min räls för evigt. Jag har träffat en liten flicka i förrgår och sett att hon själv börjat se hur fin hon är. Jag kan själv se att jag är fin som jag är, crazyness och allt. Jag spelar kort. Jag kan se att vädret faktiskt är fint även om det är regnar och/eller är grått. Jag får en konstig känsla som jag inte vet varifrån den kommer eller vad den betyder. Jag är lyckig. Mina kompisar är underbara människor och många har också börjat inse det själva. Jag måste träffa massa folk. Min mobil fungerar inte, vilket hindrar mig från att träffa massa folk. Jag mår bra ensam också. Pappa har bytt jobb till ett mindre stressigt = mindre stress tas ut över mig. Vi kan komma överens om saker i familjen (ibland). Jag har ett göteborgskort med tre plus på. Jag har lärt mig alla stationer mellan Göteborg och Alingsås utantill i rätt ordning. Jag har fått tillbaka min dator, men inte kopplat in den än. Jag vann en äta-mest-tävling igår. Jag åt tretton skolpannkakor igår. Jag får nya vänner nästan varje dag. Jag kan le ärligt åt ingenting.

punkt.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0