The Girl Next Door

Ja, min blogg är censurerad. Inte sa att jag manipulerar mina inlägg eller utelämnar delar utan att meddela det, jag bara vägrar att skriva för mycket om mina känslor om andra individer. Av en enkel anledning; jag gillar inte skvaller. Omotiverade asikter om folk är för mig lika med skitsnack. Berättar jag däremot varför jag tycker som jag tycker om människor som den jag berättar för inte känner startar jag skvaller och planterar en asikt i den andras utan att denne själv fick skaffa sig denna asikt.

Nu tänker jag inet säga att jag inte pratar skitsnack eller skvallrar, jag är FFS bara en människa och maste faktiskt prata av mig ibland, men jag gör det helst utan att skada andra människor. Inklusive deras rykte. Rykten är en del av människan. Iallafall paverkar de bade hur andra personer ser pa människan och hur denne ser pa sig själv. Nej FY FAN för falska rykten och FAN pa personer och smastäder som tillater rykten att spridas vidare. En människa är inte sitt rykte, men den paverkas av det nagot otroligt. DÄRFÖR skriver jag inte mycket om mina känslor för individer i bloggen (framför allt inte negativa), jag vill inte paverka rykten, verken nagon annans eller mitt eget.

psst, bara sa ni vet: jag har sett lite av perfektionsfasaden falla, en spricka i väggen. Vi är alla bara människor, operfekta, underbara och vackra. (Tänk vad fint filosofisk och romantiskt godhjärtad jag kan bli pa kvällen när jag har papper och penna i min hand. Hemskt? Underbart? I know not.)
24/6-10

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0