Whiskas - om katten själv far välja!

Jag sitter ute pa landet nu, i ett absolutely STUNNING hus (pardon my sprakgröt). Ute i ingenstans, omgjord ladugard. Fantastiskt! Hade det inte legat sa langt borta fran mina världar (alla världar) sa hade jag nog gärna bott här permanent.

Jag sitter i ett fönster nu (som jag alltid gör om jag far chansen), med en spinnande whiskas-katt i knät och ser ut pa.. ja, det är ett sadant landskap som beskrivs i böcker men sällan ses i verkligheten. Enkla akrar, ängar där man ser hur vinden dansar i gräset, självskötande lövskogar och bara nagra fa hus i ett böljande landskap. Här far vinden flyga som den vill, avslappnat. Och nästan jag med.

Ni far förresten förlata min svenska grammatik när jag kommer tillbaka, jag har en känsla av att den kommer bli helt uppfuckad här. Saklart att jag försöker bibehalla den, t.ex. genom att läsa och skriva här (i min antackningsbok), men hur väl det kommer ga vet jag inte. Heja pa mig medan jag är här och sla mig inte när jag kommer tillbaka. Inte för det iallafall.

Constant hunger, HELL YES!
They really do eat on strange hours, and candy all day long. I really don't think tou can blame anyone but yourself for the children wanting to eat extreme amounts of sugar during the day if you allow it 90% of the time and only serve real meals at MOST every 6 hours. Ay, ay, ay. XP

Kommentarer
Anonym sade:

Å, du är i Acebedo! Hoppas mina barnbarn och katterna är snälla mot dig!

Kram från din bloggfaster...

2010-07-02 @ 06:41:49
Bor: http://tollastradgard.blogspot.com
Millmill sade:

Jag är i Acebedo indeed. Jada, de är snälla sma saker :) Kram!

2010-07-04 @ 21:27:12

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0