TiK ToK

3+2

Wake up in the morning feeling like P-Diddy...

Idag vaknade jag sent och utvilad (okej, sent klockan 11 kan väl diskuteras egentligen, men för mig här är det sent), trots att jag hade fatt ga upp mitt i natten och hjälpa en spyende femaring. Nu sitter jag här och äter en sa stor frukost jag bara kan, för att inte bli för hungrig till lunch. Idag blir nog en hyfsat bra dag, bara jag haller mig mätt.

Jag har faktiskt, mot förmodan, lyckats fa mig en liten bränna. Den är nog inte mycket i jämförelse av vad de de flesta av er skulle fa, men den är min solbränna. Jag tror faktiskt att jag far mer latino nyans pa huden när jag är solbränd. Inte bara för att jag blir brun utan även nyansen pa det bruna. jag far nagon liten trevlig olivunderton som gillas. Önskar bara att det kunde vara lite lättare att fa den.

Vet ni vad som mer är bra med solbrännan? Svar: Jag blir snyggare. Speciellt utan smink. (Vilket kan behövas, eftersom min mascara är slut) Grymt, huh? :D

Kommentarer
marian sade:

Ta du hand om en spyende femårig mitt i natten? Älskling, du är min idol! Sov gott, se till att få bra mat och köp dig en maskara (även om jag tror att osminkad och solbränd är du skiiit snygg!. Besos Mama

2010-07-02 @ 21:01:18
Bor: http://bubbelochblubb.blogspot.com

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0