The way you make me feel

You make me feel good, bara sa ni vet. Tack.

Jag sitter här och lyssnar pa musik och är lycklig. Jag blir lycklig av musik och av trevligt folk. Och av att saker löser sig. Jag passade pa att ladda min i-pod idag nár jag var pa internetkaféet. Den hade varit urladdad i över en vecka. Inte nu längre. Jag är glad. Jag vet att det just nu bara är ganska tillfäligt och att jag troligtvis kommer hinna bli ganska trött imorgon, men det är iallafall tidig dag och sedan kan jag väl smita in till centrum med Ana och köpa mig en mascara. Och jag är glad NU. Det är det som spelar roll. Nu är det bara halva tiden kvar iallafall, vi far se hur mycket mer Spanska jag hinner lära mig.

Jag tycker om er. Mycket. Troligtvis speciellt manga av er som inte läser bloggen ocksa. Sa är det.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0