The Girl And The Robot

Robot. Eso es.

Huvva.
HUmör just nu: inte precis det bästa. Man kan ju alltid hoppas pa att det är PMS, sa har man det överstökat. Men don't you worry. Till ytan är jag fortfarande JÄTTEtrevlig och glad. Huvva.

En ljuspunkt pa dagen var Ana, dock. Hon vagar vara äkta och operfekt. Thank GOD for that. Jag har nu ett nytt par solglasögon. Kanske inte de vackraste, men de var inte dyra heller, sa det är lugnt. Mina naglar är inte perfekta längre heller, för att fortsätta pa det ytliga, det blev sa när lilla jag nästan rakade ga vilse. I en främmande stad. Utan bra mobil eller nagon aning om vad gatan hette som jag skulle till. Da blir man lätt lite nervös och pajar sina naglar. Oups!

Mmm, men glassen. Glassen! Fy vad gott! Cherrymania y chocolate con m...algo. ¡Ricissima! (Oj vad gott!)

Och nu sitter jag hÇar i sängen med ont i nacken och hoppas pa att kunna göra av flickorna nagonstans bra imorgon, sa jag far gott om tid för mig själv pa internet.

...och tänker pa hur trevligt det skulle vara att somna i nagons famn. Jag skulle nog behöva det ATM. Gonatt!

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0