Logiskt

3.
Gahblahgah! Snaaart!

Min hjärna har förtvinat. Inte speciellt just här i Spanien utan gradvis sedan mellanstadiet. Asiaten i brain training-spelet säger att hjärnan är som bäst när man är 20. Inte för mig. Inte logik-delen iallafall. Den var väl som bäst när jag var 12. Horribelt. Jag känner mig dum. Eller okej, dum, nej. Inte så smart som jag kan/vill vara. Frågan är bara hur jag ska locka tillbaka logiken. De där DS-spelen är säkert lite bra iallafall, men jag har verken DS eller spelen. Jag spelar bara när jag får tag på andras. Iofsig kommer jag ha pengar, men om det är värt att spendera dem på det vet jag inte. Snälla lilla logik, kom tillbaka! Du behövs och saknas!

Jag saknar apelsinjuice. Okej, jag saknar mycket nuförtiden, men det ska allt lösa sig. Nemas problemas.

Ohnej! Jag tror min mage har krympt! Säg att det inte är sant! Eller iallafall bara tillfälligt!

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0