Catch-22

Dag 7, 22 more to go.

Vardagen har kickat in. Jag har börjat vänja mig vid rytmen. Det är bra, da kanske den gar snabbare. Jag saknar och längtar, men jag trivs hyfsat som det är ända. Nu tror jag dessutom att jag hittat en plats att regelbundet logga in pa internet pa, sa vi far hoppas att det fungerar.

Egentligen har jag inte sa mycket att säga om idag. Det har blivit en vana. Jag lär mig. Snabbt och langsamt. Väntar pa att tiden ska ga. Försöker göra det jag ska. Inga stora problem. Jag maste köpa solglasögon, dock. Och gärna en ny mascara ocksa. Far se om jag lyckas med det ikväll. Imorgon vill jag till internet, though, har saker jag maste fixa (typ p!nk och IRLet). Far prata med Ana om det, se om vi kanske kan träffas varannan dag istället, eller kanske lata bli imorgon, bara. Jag borde ladda batteriet pa min i-pod ocksa, men det kommer jag säkert glömma.

Jag vill prata med er folket! Det är inte datorn jag är beroende av, det är er.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0