Fabulous

Wow, this is very fantabulous! Vet ni vad? Lilla Millmill har faktiskt lyckats komma ikapp sin anteckningsbok med bloggen. Detta lilla inlägg skrivs faktiskt direkt in pa skärmen och inte via papper först. Magi!

Varför lyckas jag alltid vara toanödig när jag sätter mig framför datorn här? Och har jag väl börjat betala ár det för sent att ga pa toa förrän jag är klar. Typiskt. Ohwell, that's lilla me, I guess.

Javisstja, inte att förglömma, en pôjk bad mig att skriva om honom i bloggen, sa here we go:
MOHAXXMED. En pojke som borde fa igang spammet i GBG-gruppen igen. Would you do that for me, please? Du far en kram för det? Lovar. Tack :D

Snartsnartsnart sitter jag pa flyget hem! Bara tre dagar kvar, efter att jag gatt och lagt mig. Men först ska jag hem och laga min egen mat. Borde nog göra det snart. Det är sent. Och jag har bara fyra minuter kvar att skriva.
Bubbelbubbelbubbel. Jag är glad. Och ledig tills jag aker hem. Heja mig!

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0