Elevation

Onsdag 8e juli

BRORS FÖDELSEDAG!
Grattis till pôjken! :D
JAG TYCKER OM DIG.

Här är det varmt. Riktigt, riktigt varmt. Jag svettas fast jag bara har pa mig kort kjol och tunn topp och sitter i ett rum som väl är nástan 10 grader svalare än utomhus. Det är JÄTTEvarmt! Och millmill blir trötter. Dagdrömmer och minns lite. Trevliga stunder.

Idag har jag inte mycket att göra efter lunch och slut pa arbetsdagen. Ana är upptagen. Men det gör inte sa mycket. Det blir till att chillaxa och senare smita in online. Sa far vi se om jag kommer ihag att ta itu med p!nk och om jag orkar kolla igenom alla de där dryga 300 nya inläggen mina kära göteborgare har skrivit. Känns som om jag borde kolla dem. Och mr Jujus nya bilder, de tigger kommentarer.

Snart är jag bara en liten pöl pa golvet. Jag lovar! Eller tja, sa känns det iallafall...

Ohoj vad lilla flickan inte ville lyssna pa mig idag. Igar hade hon för lite energi, idag för mycket. Ohwell, det gick bra iallafall.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0