Eight days a week

Mandag.
Första och enda tiden att passa: 12.10 ga till sparvagn.

Sen vet jag inte om jag har nagot mer att göra. Denna veckan kommer bli underlig och oordnad. Flickorna ska lite hit och dit. Inte jag. Däremot tror jag att jag ska följa med till Acebedo nästa gang. Lika bra. Da blir det lite miljöomväxling för mig med. Ärligt talat finns det inte sa mycket att göra här, förutom att bada och sporta ensam. Kanske inte det ultimata för en Millmill.

Jag kom pa en sak. Jag kanske borde börja att faktiskt använda min kamera här i Spanien. Som ni har sagt, bloggen är ganska tom pa bilder. Det kommer ju saklart fixas när jag kommer hem, men det blir bade enklare och roligare om jag har fler bilder. Maste bara ha nagot att ta kort pa ocksa.

Koort dag. Lämnade flickorna med sin mormor i stan kl 1. Tog ut pengar. Köpte lite ätbart (som t.ex. glass). Smet hem. Lagade mat, gick ut med musik en stund, tvättade lite och tog mig en dush. Sammantaget: rätt lyckat. Inget internet idag, dock. Medvetet, jag kör pa att logga in varannan dag. Imorgon blir det, däremot. Kanske tillomed lite shopping. If I can do it, dvs. Tycker jag vill ha nagot med hem som jag kan säga "tack, jag köpte den i Spanien" om. Dunno varför, men det later kul pa nagot sätt. Iallafall när andra säger sant.


Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0