Catch me while I'm sleeping

Dag 15, 2 veckor kvar
Drömmar är bra. Jag gillar mina drömmar. Med hjälp av dem är jag tillbaka bland mina världar varje natt. Det hjälper ganska bra mot hemlängtan. Efter helgen och med de nya 'jobbtiderna' har jag dessutom lyckats nollställa mig lite igen. Mitt humör har börjat om fran början, nästan. Lättnad.

Imorse var väldigt stressigt ett tag, men man kan ju alltid hoppas att det inte speglar resten av dagen, utan tvärtom betyder att resten av dagen kommer bli jäddebra. Att det var dagens jobbiga. Vi far väl se.

Det kommer förresten ta ett bra tag innan jag kommit ikapp anteckningsboken i min blogg, sa mycket som jag skrivit här och sa lite som jag sitter framför datorn. Även när jag kommer hem kommer det nog ta tid. Men det gör inte sa mycket. Blir vál bara roligare sa för de som faktiskt läser bloggen. Heja er!

Ohoj vad duktig jag var idag! Och väldigt oduktig pa samma gang. Jag tror jag skrev 7 inlägg i bloggen, vilket är typ 4 dagar. Däremot glömde jag bort IGEN att fixa till konserten. Suck. Dumma lilla millmill. Jaja, jag är glad iallafall. Det blir jag alltid av er. Er och musik. Hjärta.

Oooh, vetnivad? Imorgon blir jag ledig redan innan lunch. Flickorna ska äta hos sina morföräldrar, sa jag kan smita hem och äta, duscha och kanske tillomed se en film innan jag ska iväg och träffa bade Ana och den andra pojken som jag aldrig kommer ihag namnet pa. Den som Cristina presenterade mig för. Men ja, vi far se, saker brukar sällan och aldrig bli som jag planerar.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0