American Pie

Hungrig. Gosh, jag är inte van vid kvinno- och barnportioner. Tror jag behöver mer. Men what can I do, tänker inte precis äta dem ur huset. Jag ska inte be henne att laga dubbelt sa mycket at bara för att jag vanligtvis äter mer än de alla tre tillsammans. Ingen bra idé. Det blir gott om mat när jag kommer hem iallafall. Förlat allihopa här i Spanien, men det är bra. Jag längtar hem. Ganska väldigt mycket. Speciellt när jag är hungrig. Mitt humör kan bero ganska väldigt mycket pa hur full min mage är. Tyvärr. Som tur är finns musik som alltid höjer.

Jag saknar riktiga kramar. Kindpussar känns förvanansvärt ytliga och meningslösa i jämförelse med kramar. Faktiskt. Hmm... nu later det som att jag ár pa jättedaligt humör. Det är jag inet, längtar bara hem. Till mina världar och mitt hus fullt med mat.


Kommentarer
marian sade:

Vad önskas äta när du kommer hem??

2010-07-14 @ 22:52:20
Bor: http://bubbelochblubb.blogspot.com

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0