Finns det en så finns det flera

Det slog mig nyss att jag borde skaffa mig en pojkvän med systemkamera. Jag menar, köper man en direkt till mig vore det slöseri, eftersom jag är så dålig på att komma ihåg att använda sådana saker. Om jag skulle ha en pojkvän med systemkamera däremot, så skulle han kanske vara så duktig att komma ihåg att ta med den. Och då skulle jag vara så duktig och stjäla den lite då och då. Ta fina bilder. Jag vill ta fina bilder.

Men jag har ingen pojkvän med systemkamera. Jag har ingen pojkvän alls. Och jag vägrar önska mig en systemkamera till mig själv. Inte förrän jag vet att jag skulle använda den. Så innan dess får jag nöja mig med att stjäla andras bilder och kanske ta några med egen, icke systemiga kamera. Ännu ett bra argument för att skaffa sig pojke.

Nattankar. Kärlek till det.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0