Just like a pill

Jag totalmisslyckades med shoppingen idag. Ingen present till bror och inga kläder eller skor till mig. Förvånad? I didn't think so. Det enda jag lyckades med var att få ut mina recept. Pillerpillerpiller.

Men lite duktig känner jag mig ändå, och ett nytt plagg har jag. Förutom att se på serier satt jag nämligen igår kväll och klippte i en gammal t-shirt som inte riktigt passade någon. Nu gör den. Mig.

I skrivande stund (papper och penna) sitter jag förresten på en spårvagn förbi mitt första hem för att åka och hämta en jacka hos en kompis. Jackan glömdes där för över två veckor sedan. Jag är så snabb.

Kommentarer
camilla sade:

sv: hehe okej ja det är ju riktigt gott :)

2011-07-06 @ 19:46:41
Bor: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0