P.Y.T.

Småsjuk flicka skriver av sig på bussen.
Eftertraktad. Eh, va? Hur gick det till? Jag var konstig och jobbig och definitivt inte attraktiv för inte alls särskilt länge sedan. Nu blir folk förvånade när jag säger att jag aldrig haft någon pojke. Hur fan gick det till? Förutom längre hår och lite annorlunda smink tycker jag mig inte ha förändrats så mycket. Åtminstone inte under det halvåret växlingen skedde. Vad har jag missat? Det måste vara något fundamentalt, för detta är ingen liten förändring. När bytte jag roll från "konstig och jobbig" till "eftertraktad"? Njeh, jag har ingen aning. Dessutom tycker jag inte att jag passar riktigt i någon av rollerna, inte bättre i den ena än den andra. Men man får väl vänja sig. "Eftertraktad", pfft. (Although, om det hjälper mig att få snygga fina pojkar tackar jag inte nej.)

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0