Little bit

Jag vill vara kär. Det skulle dessutom passa väldigt bra med hur världen (Svea Rike) ser ut just nu. Barbent. Yep, så ser det ut, om någon på något sätt lyckats låsa sig inne så rejält att de har missat det. Barbent och varmt och jackfritt. Kärlek skulle passa väldigt lagom in här.

Men sånt vet vi redan att jag är för kräsen för. Och även om jag ibland funderar på att sluta vara kräsen så kommer jag strax på mig igen och vägrar. Vadtusan, krävs det mycket för mig att bli kär så gör det det, jag ska inte låtsas något annat. Menneh ... jag skulle gärna vara kär, som sagt. Det är mysigt. Så hittar ni någon för mig att vara kär i, säg till (blink, blink).



Lovet var väldigt massor med trevligt, förresten. Fest och sällskap och vårchillande och frihet. Sedan sommarsmakande och trädgårdsjammande och påsklekande. Det är veckor som dessa som jag älskar mitt liv. Och snartsnartsnart är jag laglig. T minus femtioen dagar. Pepp! Peppeppeppeppeppepp!

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0