Fuck You

Om det är någon som fortfarande missat eller tvivlar på det så blev valresultatet precis lika hemskt som jag trodde. Det gör det tyvärr inte mindre sugigt. SD tog sig in med ordentlig marginal, S sjönk ännu mer, M vann röster och det blåa blocket blev större än rödgröna.
Jag tar mig friheten att citera Sandrastyvkusin:
"Visserligen tycker jag oftast att det blir skit när svenska folket får rösta om 'et men kom igen - det här är inte Melodifestivalen!"

Hur 55% av de röstande i Sveriges befolkning kunde rösta på alternativ vars politik förstör välfärden för de som är i störst behov av den förstår jag inte. Nej, det var ingen glad Emilia Bergil som vaknade upp och gick till skolan i morse. Tack så in i helvete för att jag har så underbara vänner som jag har. På något sätt lyckas ni alltid få mig på bättre humör, och det utan att knappt göra något. I owe you guys BIG TIME!

Kommentarer
Andreas Sjölin sade:

Folk har väl helt enkelt gått på borgarnas tjafs om den onde bidragstagaren - du vet en sån där hemsking som knasar omkring i sin förort år ut och år innan och bara myser med 20 000 i månaden i socialbidrag. Att det sedan inte är verkligheten spelar ingen roll när Alliansen har nästan alla stora tidningar bakom sig.

2010-09-23 @ 01:09:53

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0