Sparkling diamonds

Hejhopp, här spenderas pengar! Dyra pengar. Men på fina saker. Riktiga saker. Millmill kommer vara pank vid nyår, men det gör väl inte så mycket. De som fyller år tidigt på året får klara sig utan presenter helt enkelt. Fyller de arton är det dessutom rätt åt dem, jag vill också fylla myndig!

Om ni undrar vad flickan har köpt kommer svaret här: Vacker hud, vackra tänder och vackra människor. De två förstnämnda ser ni på bilderna vad det är, det sistnämnda betyder att hon ska åka till hufvudstaden över lovet. Från fredagen fram till onsdagen. Där ska hon träffa massor med trevliga människor och få galet mycket kramar, det är hennes enda mål med resan. Väldigt bra mål, om jag får säga det själv.

Som liten bonus inträffar sig Halloween under samma tid, då ska minsann all vackerhet utnyttjas på samma gång! Jag tycker om Halloween. Klä ut sig är roligt. Ni som inte tycker det får ta och prova! Som den lilla flicka jag är håller jag på med framför allt sminkningarna långt i förväg, ibland till och med under årets första månader om inspirationen bestämmer sig för att hälsa på. Så såklart har jag redan listat ut precis hur jag ska se ut iår. Vi får se hur många chanser jag får, bara.

Mitt största problem nu är blekheten, tyvärr är jag en sådan människa som köper smink i rätt färg, så det blir lite klurigare att få till snygg blekhet utan att spendera extra pengar. Man kanske får köra husmorstricket med mjöl i ansiktet till slut? Vi får väl se. Och ni ska få se, vänta bara!

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0