Dirty Little Secret

Arkiv 6 Maj 2009

Nu är det väl dags att skriva ett sånt där långt och förklarande inlägg som man ska göra när saker förändras. Speciellt till det bättre. Men som alltid har jag problem att hitta rätt ord utan att avslöja för mycket. (För internationella spindelnätet är, hur mycket man än vill tro annat, en extremt offentlig plats.)


Huvudsaken är iallafall att jag igår blev väldigt lättad. VÄLDIGT lättad. Och idag-dagen blev ganska underbar tack vare det. Trots det så har min sneakiga plan inte ändras, (go with the flow och allt sånt där, ni vet) möjligtvis har det väl gått tillbaka lite till grunden igen och en viss liten Millmill har blivit väldigt entusiastisk. Dessutom så börjar både min allergi och konstiga hosta bli snäll mot mig igen, så jag kan både leva ut mina sång-lustar ordentligt igen och njuta av våren fullt ut. På riktigt. Jag är glad, så är det bara (även om det till viss del kanske är lite elakt).

Och vet ni vad? På fredag är det disco för småbarn, på lördagen ska jag vara med roliga pojkar och om en dryg vecka kommer det tre kuliga människor till. OchochOCH.. sen är det Romeo och Julia och klassresa på shemat. Lycka. På riktigt.

(och ja, jag vet att jag är kryptisk :3)

punkt.


Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0