Nobody's home

Lördag. En vecka och tre dagar kvar.  
Jag hade förväntat mig att vakna i ett tomt hus, precis som förra helgen. Men nope, icke sa Nicke. Dels vaknade jag för tidigt (gav upp att somna om kl halv 9), dels smet de iväg mycket senare än sist. Nu är jag iallafall ensam och har tagit mig en ordentlig lunch. Inte hungrig. Avslappnad. Musik. Skönt. Skulle gärna ha det sahär i nagon dag extra, men pa mandag börjar det igen. Utan simlektioner, dock, sa det blir färre tider att passa.

Idag är alltsa dag 19, 10 dagar kvar. Nästan 2 tredjedelar avklarat. Vill hem, tycker det börjar bli pa tiden nu. Men jag lubbar pa, inte mycket mer att göra. Och snart är det slut. Lika bra att försöka utnyttja vad jag har här.

"that's a semi not-so-terrible idea!"


Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0