That time


Iår har jag:
Fått min första kyss.
Blivit feminin(are).
Gråtit utan egentlig anledning.
Fått massor av godis.
Ätit massor av godis.
Åkt ensam till Spanien i en månad.
Sovit över hos en människa jag aldrig träffat tidigare.
Hatat västtrafik.
Känt mig vacker.
Fått komplimanger.
Känt mig ful.
Fått nya vänner för livet.
Saknat.
Varit på bio.
Åkt till Stockholm.
Träffat en människa hemifrån i Stockholm.
Fikat med mysigt folk.
Varit på fest.
Hittat ny musik.
Varit på festival.
Sett min stora idol live.
Skrattat så att jag gråtit.
Varit arg.
Skällt ut min familj.
Haft picknick.
Dygnat.
Ätit sockervadd.
Blivit blöt.
Åkt bergochdalbana.
Tyckt synd om mig själv.
Blivit besviken på Sverige.
Gjort ett försök att engagera mig inom politik.
Sjungit.
Blivit rörd.
Sett på gamla disneyklassiker.
Diskuterat/debatterat.
Fått en handfull makt på ett internet-community.
Träffat släkt.
Sett någon jag känner på TV.
Drömt.
Sovit för lite.
Sovit för mycket.
Spelat dataspel.
Följt en TV-serie.
Fryst.
Hjälpt vänner.
Hjälpt främlingar.
Tagit egobilder.
Lärt mig lite photoshop.
Pluggat till alldeles för sent på natten.
Varit skoltrött.
Skjutit fram något.
Fått skjuts av en främling.
Blivit flirtad med.
Flirtat.
Kramats.
Varit förälskad.
Känt mig lycklig. På riktigt.
..med mera.

Kommentarer
Andreas Sjölin sade:

Jag lyckades läsa: Fått ett skjut av en främling, eller "Blivit skjuten av en främling" :O

2010-12-18 @ 12:51:12

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0