Enkätskrivande och mail

Denna veckan låg fokus på enkätarbete, men jag skickade också mail till de två skolor jag skulle vilja besöka. (Än så länge inget svar, kanske ringer i nästa vecka om det behövs.) Jag vet att jag missat en deadline, men den har blivit nedprioriterad pga annan stress.

Tisdag:
40min + 20min + 30min = 1,5 timme. Har gjort en första kladd/brainstorming på vilka frågor som ska vara med i enkäten och läst igenom relevant kapitel i enkätboken. Diskuterade även enkäten lite med andra, för att inte bli instängd i mitt eget huvud.

Onsdag:
1tim + 15min = 1,25 timme. Första lite noggrannare skiss på enkäten. Det kluriga är att försöka få till frågor som både är lätta att förstå och svara på OCH lätta att jämföra/analysera.

Torsdag:
45 minuter. Fixade tills skissen lite bättre och skickade mail till skolorna i fråga.

Fredag:
30 minuter. Lite mer småskiss. Testade den fortfarande väldigt ofärdiga enkäten på en kompis och pratade igenom vilka frågor som var lite svåra att förstå/vilka som kändes irrelevanta/allmäna åsikter.'

Totalt
4 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0