Gimme more

Dubbelve te eff? Vad tusan gör snö här nu? I no understand. Menjo, det är väl lite av en sådan dag.

Jag lyckades t.ex. misslyckas med det mesta imorse. Nu ska vi se här:
  • Jag hade glömt att fixa lunch till expeditionen idag, och vi hade knappt något hemma när jag skulle fixa det imorse.
  • Jag hann inte äta frukost, borsta tänderna, leta fram bra jacka, plocka bort efter lunchfixet eller ta på mig strumpor innan jag var tvungen att springa hemifrån.
  • Jag glömde min mobil på bussen.
  • Jag glömde ta med näsdukar.
  • Jag tog fel buss och fick stå och vänta på kapellplatsen i en halvtimme.
  • Jag frös.
I övrigt är Usama bin Laden död, om någon känner för att filosofera över det. Själv orkar jag för en gångs skull inte riktigt engagera mig. Jag vet inte vad som kommer att hända, vi väntar och ser.

Tänk, saker händer ju faktiskt. Jag bara märker det inte riktigt i nuläget, har för mycket i huvudet. Är dessutom lite småbitter över att jag inte gick på en enda av de sex-sju saker jag hade kunnat göra i helgen. Men nope. Istället satt jag hemma och pluggade och var allergisk. Oh, the excitement!

Detta inlägget blev väldigt upphackat och rabbligt, märkte jag. Men så kan det få vara. Just idag iallafall. Kanske en indikation på att jag borde fortsätta med den där konstiga listan jag har sparat någonstans? Eller så kanske ni elva genomsnittliga besökare kan komma med någon idé? Det tycker jag. Jag har alldeles för få ideer och kommentarer på bloggen, så så gör vi. Skriveliskrivskriv nu!

Kommentarer
camilla sade:

jag tycker att din blogg är mucho mysig, gillar inlägg om innehåll i skolväska och liknande. du skriver så trevligt så det blir nog bra vilket som :D

2011-05-09 @ 18:23:37
Bor: http://lifeuniverseeverything.blogg.se/
Heckler sade:

Du uppdaterar lite dåligt... Mera Millmill!

2011-05-16 @ 21:11:04

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0