What A Girl Wants

Tisdag den 29e juni, tre veckor kvar.

Zombiemode. Barnen plaskar nu i simbassängen, men det verkar som att ingen av oss är pa riktigt gott humör. Kanske är det jag som rakat smitta dem, men jag har riktigt svart att fa upp humöret idag. Bas humöret har hamnat pa neutral-linjen här borta (Kuusinen-Andreas, du vet vad jag talar om)... Trots det kan jag säga att min lyckoniva fortfarande ligger stadigt högt. jag har mycket att vara lycklig över, men inte sa mycket att vara glad för just här. I eftermiddag blir det internet, though. AHFYFANIHELVETE vad skönt! Och välbehövligt.

Jag borde fortfarande fixa till min blogg, förresten. Den är ganska sa ful. Vill lille JohanJujuAnoosMonkey hjälpa mig med detta eller ska jag fraga runt lite till? Nagon som erbjuder sig?

Barnen är bättre i vattnet än vad jag är. Den minsta kan knappt simma, men det hindrar henne inte fran att halla pa och doppa huvudet i vattnet och försöka massor ända. Jag skulle aldrig vaga. Jag vet inte om jag är avundsjuk eller inte... Jag gillar inte vatten. Tycker inte om det. Skulle mycket hellre flyga.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0