Beep

Med tanke på antalet bilder jag har i datorn borde jag inte ha bildbrist, men likväl känns det så.
Okej, jag erkänner! Jag har blivit lite bloggberoende. Lite. Både av att hålla på själv och att kolla på andras. Men å andra sidan är de andras väldigt väldigt fina, så jag är förlåten. Speciellt som jag är en såndär kool människa som hoppar på trender när de nästan (om inte helt) har tagit slut.

En av de där vackra bloggarna jag följer tillhör min kära fader. Han har dessutom valt att börja skriva i den igen, efter nästan ett år av tråkig tystnad. Så dagens eftermiddag har vi spenderat med att försöka nyskapa den på ny adress (för även om han bloggar om sin gud så är han ändå paddelpendlaren - the one and... kanske only). Han är dock lite djupare än sin dotter. Lite mer sofistikerad och vacker i sitt skrivande. Men sånt gillar vi! Dessutom kommer han närmaste tiden skriva lite om hans Afrika, så nu vet ni vart ni ska smita om ni vill veta mer. Vilket ni vill. Se så, smit iväg nu!

(Jag har dessutom gömt en permanent länk till bloggen under "trevligheter" här vid sidan om.)

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0