Pumped up kicks


För de som var intresserade så kan jag berätta att det är svårt att fixa en hyfsad snedludd om den befintliga är rak och kort. Håret är lite för konservativt. När jag ser närmare på det kanske det är lika bra, känner mig alldeles för rix-fm-poppig. (Det skulle också kunna vara för att det är vad som råkar spelas på radion.) Oavsett vilket längtar jag efter frisörtiden om tre veckor.

I övrigt har skolan startat nu. ÄNTLIGEN sista året! Schemat ser dessutom hyfsat ut, förutom en evighetslång ensam håltimme på fredagar dvs. Någon slags vana ska bli skönt att få in igen i alla fall.

Kommentarer
Ludvig Ekman sade:

Hörde från en f.d trea att början av vårterminen kommer visa sig förjävlig på schemat, hoppas det inte blir så :(

2011-08-27 @ 20:42:30
Millmill sade:

Det skulle inte förvåna mig om det stämde, men det får vi inte veta säkert förrän då. ;)

2011-08-28 @ 13:00:23
Bor: http://bubbelochblubb.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0