Paper planes

Man vet att skolan har börjat när man nästan somnar på tåget hem trots att man slutat tidigt och när man har börjat inse hur mycket arbete som ska göras hemma.

Vad jag har förstått det ska vi skriva två dag-/loggböcker iår (och tro mig, dagböcker är INTE min styrka), en i idrotten och en till projektarbetet. Lurig som jag är har jag bestämt mig för att ha dem i bloggform. Tanken var att det kanske ska bli lite lättare för mig att komma ihåg, eftersom jag ändå skriver blogg ibland vanligtvis, att jag liksom kan passa på. Återstår att se om det är en bra idé eller inte.


Det regnade idag, förresten. Och jag cyklade till tåget i ösregn. Men var snygg större delen av dagen ändå. Stolt (utseendefixerad) flicka. Jag kan inte hjälpa det, jag tycker smink är rent ut sagt SKITKUL, och slänger man på lite nya snygga kläder på det kan inte dagen starta mycket bättre. Men oroa er inte, jag tänker inte göra detta till någon slags modeblogg med nya, likadana "dagens outfit" varje dag, riktigt så hemsk är jag inte. (Or am I?)

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0