Moving

Nejmen tjenare! Gissa vem som varit i Stockholm och myst? Jodå, ni hade rätt, det var jag. Fredag till tisdag, mycket underbarare kan det inte bli.

Jag har dock ett litet problem. Ni förstår, allt folk där var så underbart otroligt mysigt så jag har börjat sakna dem. Elakt. Speciellt eftersom jag har upptäckt att det kostar jävligt mycket att åka till den staden. Inga bra rabatter har jag hittat heller. Så hur jag ska lösa detta vet jag inte riktigt. Ett alternativ är ju att faktiskt flytta dit senare, men Göteborg-staden är ju så mycket finare, så kanske att jag får tvinga alla andra att flytta hit istället. Det kan ju funka.

Bilder kommer när jag får dem.

Kommentarer
Nathalie sade:

jag tycker du kan flytta hit :3

2010-09-17 @ 16:07:25
Bor: http://prettythieves.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0