I'm OK

Blöh! Mitt humör just nu är inte precis på topp. Faktum är att det inte varit det på hela dagen. Strul, krångel och trassel. Inga större problem egentligen, allt kommer lösa sig, men även jag måste väl få vara gnällig ibland. Inte ens en Millmill kan vara den positiva solen varje dag.

Däremot kan hon vara småsmart. Idag har jag nämligen anmält mig till Psykologi A, vilket jag kommer gå måndagar och onsdagar nu i tvåan och på så sätt slippa en kurs i mitt framtida fullproppade tredjeårsschema. Det intressanta är att jag troligtvis inte känner någon i gruppen jag ska gå med.

Och nu mååååste jag faktiskt:
För jag är rätt trött på att folk tycker det är en sån himla bra idé att rösta på partier som gör det svårare för de som behöver mest hjälp. Tänk lite mindre egoistiskt för i helvete, det lönar sig i framtiden.

Kommentarer
camilla sade:

åh, jag gillar MillMill + rödgrön politik + Millmills-plan-för-mindre-psykiskt-lidande. Kramkram!

2010-09-02 @ 18:16:09
Bor: http://artofrebellion.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0