Thinking of you

Tjoho! Här sitter en liten inte-helt-frisk Emilia och lyssnar på musik. P!nk – I'm Not Dead är på just i denna exakta stund. Jag har två inlägg i utkast som jag har tänkt att skriva färdigt och fint, men tänkte att jag iallafall kunde säga hej innan de är färdiga. Så... Hej! (Dessutom är jag väldigt nyfiken på vilka folk det egentligen är som läser min blogg, så ni kan gärna säga hej tillbaka, så att jag känner mig lite mindre ensam :D)

Och visstja! En sak till! Bloggen har designats om (näääh, vah?! Det märkte jag inte!) Det var en trevlig liten Camomilla som hjälpte mig till lite färger. Jag har fortfarande lite småfix kvar, men passa på att säga vad ni tycker!

Kommentarer
marian sade:

Kankse inte så spännande, men mor läser ibland...Så länge jag får lov...

2010-09-06 @ 19:54:56
Bor: http://bubbelochblubb.blogspot.com

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0