Thank You

Millmill säger (17:53):
Det är just det som är grejen.
Allt jag gått igenom har gett mig erfarenhet som jag kan lära mig av
skulle jag ånga något så skulle det vara som att ångra min kunskap.
ångra*
Andreas Sjölin säger (17:54):
Jag tycker att det är en insikt som gör att du ligger åratal före majoriteten av dina jämnåriga. Jag ser mig som hyfsat mogen för min ålder men du ligger till och med före mig.
Millmill säger (17:53):
Det är just det som är grejen.
Allt jag gått igenom har gett mig erfarenhet som jag kan lära mig av
skulle jag ångra något så skulle det vara som att ångra min kunskap.
Andreas Sjölin säger (17:54):
Jag tycker att det är en insikt som gör att du ligger åratal före majoriteten av dina jämnåriga. Jag ser mig som hyfsat mogen för min ålder men du ligger till och med före mig.

Du anar inte hur glad jag blev för det där, Andreas.

Kommentarer
Andreas Sjölin sade:

Det är jag som ska vara glad över att känna dig.

2010-09-23 @ 22:15:02

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0