Måndagsbarn

På tåget.
Min sorg över den kommande vintern till trots så måste jag faktiskt erkänna att det är ganska trevligt att sitta på perrongen en solig sen hösteftermiddag och vänta på tåget.

Mina måndagar är långa nuförtiden. Jag åker till skolan klockan 7 och kommer inte hem igen förrän vid 6. Trots detta kan de vara helt okej, jag har ju ändå hyfsat intressanta lektioner (än så länge); Samhällskunskap och Psykologi, till exempel. Idag var det dessutom ensam dubbelhåltimme, men tack vare trevligt folk var det inga problem. Det kanske till och med var på grund av håltimmen som jag har såpass mycket energi just nu. Ge mig en smoothie, bara. Jag kräver vitaminer!

Hemma.


Kommentarer
maria "nettan" gabrielsson sade:

smootie eee sååå ni gumman! saknarej big time! <3

2010-09-27 @ 19:45:32

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0