It's raining men

Någon mer än jag som märkt att det regnat en hel del de senaste dagarna? Lagom med höstrusk. Jag har dock ingenting emot det, det ger mig en chans att använda mitt underbara paraply. Än så länge har jag inga bilder på det heller så ni får väl nöja er med att vänta eller jaga upp mig i verkligheten istället.

Bara för att ge er en idé av hur vackert det är så är det genomsynligt och runt med massor av små pirayor och några små döda fiskar här och var. True beauty! (Och googla på kukuxumusu, vettja, då får ni fram massvis med andra motiv av samma märke.)

Idag blir det hemmakväll. Fattar ni? En fredagskväll HEMMA! Helt utan något att göra förutom att äta chips, popcorn och pizza. Fantastiskast! Top Model, debatt och film, det är mitt schema för kvällen, en lagom blandning av ytlighet, samhällsfrågor och lathet, inte sant?

Imorgon blir det kusinspelning med tjejerna på meeths och innan det ska jag hjälpa min orangea ängel att flytta. Närmare. Gångavståndsnärmare. Me like. Nu kanske vi orkar ta tummen ur bakdelen och filmkvälla. Kanske ut och gå på random promenader bara för att prata, ta hjälp av varandra eller leka med barbiedockor också? Eller inte. Vi får se. Jag älskar den människan iallafall.

(Edit: cred goes to mamman för bild)

Kommentarer
It. sade:

Barbies HURRA! Man borde helt på really börja leka med dem igen. -

2010-09-17 @ 22:10:48

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0