You make me sick

Povel Ramel – Bråttom, Bråttom, Bråttom (Tzena Tzena Tzena)

Gosh, vilken start på dagen! När jag, precis efter att ha proppat i mig min frukostmacka med den obligatoriska apelsinjuicen, upptäckte att jag skulle missa bussen bestämde jag mig för att cykla. Visserligen hann jag med tåget tack vare det, men det nästan svimfärdiga halvtimmesresan efteråt kändes ju sådär. Det är inget bra att stressa och ta i utan tillräckligt med energi i kroppen.

Det underliga var ju dock att det var först EFTER att jag gick av tåget som jag mådde riktigt illa och fick till och med sätta mig ner på marken ett tag , för att inte spy. När jag senare väl ställde mig upp och smet till skolan försvann illamåendet. Och kom inte tillbaka på hela dagen.

Dagens favoritbild:
Nejdå, den påminner inte aaaalls om min header!

Kommentarer
Andreas Sjölin sade:

Rätta mig om jag har fel, men hade du inte i själva verket energi i kroppen om du käkat en macka och druckit apelsinjuice till frukost?

2010-10-05 @ 18:48:19
Millmill sade:

If only. Jag hade ju knappt svalt den, så särskilt mycket energi hade inte hunnit tas upp av kroppen innan jag tyckte det var en bra idé att stressa sönder. (Sen att det ändå inte var mycket energi kan man ju också notera.)

2010-10-05 @ 18:50:24
Bor: http://http://bubbelochblubb.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0