Après moi

Detta inlägget är tillägnat min älsklingar (eller om det var tvärtom).

Nu har jag inte skrivit ett riktigt inlägg på ett tag. En hel halv vecka. Det känns som mycket mer, and I don't like it. Eller tja, jag tycker det är roligare när jag uppdaterar mig mer. Man kan ju börja fundera på om jag är beroende av bloggandet än? Om detta är min nya drog är det en ganska tråkig drog, mer som koffein än något annat. Inga roliga hallucinationer eller extrema energikickar, bara lite trevlighetskänsla. Tråkrus, men fortfarande beroendeframkallande. Farligt. Farligtfarligt.

Nästa punkt på dagordningen är prostituerade, även kallade "horor". Man kan ju undra om det är ett omväxlande yrke eller inte (förutom variationen av könssjukdomar, dvs), eller om alla kunder är samma tråkiga medelsvenssons som vill ha exakt samma sak. I sådana fall måste det vara ett rätt enformigt jobb, ändå, antagligen inget att satsa på (hehe). I och för sig kanske prostitution rent allmänt inte är det ultimata valet, jag menar, det måste vara väldigt svårt att klättra på karriärstegen om ingen vill erkänna att de anställt en. Nah, jag får nog sikta in mig på något annat.

Bebisar är söta. Jag tycker faktiskt om bebisar. De joddlar så gulligt och har ett otroligt fast grepp. Man skulle säkert kunna hänga upp dem i en gran om man så ville, men det är mycket mysigare att krama på dem. Sådana kanske man får om man är oförsiktig prostituerad. Då är det nog bäst att inte använda droger.

Toast kanske också räknas till drogerna, pojken är trevlig och mackorna goda åtminstone. Jag skulle gärna äta lite Toast just nu. Det låter gott. Jag fick Toastpojken att förlora the game nyss också, förresten. Fast det ar faktiskt inte mitt fel från början. En klasskompis smittade mig och det står faktiskt i reglerna att man SKA sprida det vidare, jag följde bara order (och här skulle jag kunna hoppa in och bli inspirerad av psykologilektionerna, men det gör jag inte, för jag har lovat mina älsklingar att detta inlägget ska handla om vad de sade).

I övrigt har jag kommit igång med lite bokläsning. Läser "Tristan och Isolde" och "A Clokwork Orange" just nu, båda är småunderliga i språket och lite annorlunda från vad jag brukar läsa, men de är bra. Jag börjar lära mig att knarka böcker igen, precis som tidigare. Fastna i dem och sträckläsa så smått, även om jag kanske inte är riktigt lika uppslukad av historierna som när jag var 10. Men likväl drogigt. Trevligt. Senare blir det till att läsa "A Travelers Guide To The Galaxy", den har jag blivit tillsagd att knarka från flera olika håll. Så nu gör jag det, nu lyder jag order. Kolla vad duktig jag är!

Och så avslutar vi med en bild på en broder när han var liten och inte ockuperade datorn (säger vi):

Kommentarer
Toast sade:

Wihoo!



Jag kommer inte på något trevligt att skriva, men det kändes nödvändigt :(

2010-10-12 @ 15:16:00

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0