I got life

Trevlig dag. Trevlig dag. Med en Millmill som känner sig duktig och faktiskt ganska bra. Och lite desperat, men så är det ibland. Speciellt när hon känner hur vintern börjar krypa sig på.

Av någon anledning känner jag mig nämligen alltid lite extra ensam och övergiven när det är kallt och mörkt ute och sånt tycks inte om. Det spelar dock ingen roll idag, för idag var en trevlig dag. Jag har bakat. Chokladmuffins. De blev perfekta.. eller ja, förutom de som jag lyckades krossa när jag tog ut plåten ur ugnen, men sånt låtsas man inte om. Njeh, idag var en trevlig dag och jag är mätt och glad och har sovmorgon imorgon. Bara för detta ska ni få en liten gull-låt:
Simon & Garfunkel – The 59th Street Bridge Song (Feelin' Groovy)

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0