Would I lie to you?

Trött. Seg. Sov för länge och det är mörkt.

Nu ska man vara storasyster också, är det tänkt, hur man nu gör det. Vi är dock inte så lika, jag och min bror, vilket väl egentligen bara gör det hela ännu lite svårare. Anledningen till att jag nu måste leka storasyster lite mer seriöst är att vuxna är rätt puckade ur en tonårings perspektiv, och gissa vem som nu är tonåring på riktigt? Intressant, intressant.

Just idag ska jag nog inte försöka tänka eller vara duktig för mycket. Som jag skrev tidigare, jag är för trött och vintern gör det inte så mycket bättre. Väckarklocka på imorgon, definitivt. Just nu är det bara massa serier, musik och sms. För att i alla fall låtsas vara lite piggare lyssnar jag på Bright Eyes – First Day Of My Life också, och trixar med nya spellistor på spotify. Kvällen hoppas jag kunna avsluta med en riktigt snälldålig komedi. How about that?

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0