España!

Utdrag ur vad som kan likna en dagbok. Skrivs ratt konstigt i den, och jag kommer ta ut sma meningar lite varstansifran, sa don't you worry om ni inte fattar mycket x)


21/6-10 mándag
Jag tror inte att jag nagonsin varit sa glad och ledsen pa samma gang. Nu flyger vi, men jag flyger högre och längre bort. Fan om jag krashar nu.

Jag är mitt hem, sa hemifran aker jag inte. Däremot aker mina världar ifran mig, allihopa. Iallafall nästan. Herrejävlar vad internet är en bra uppfinning.

Det är egentligen sjukt hur lätt jag tar pa detta. Valet gjordes för längsedan. Nu är det dags att leva med det ocksa.

I hate moodswings! Wow this week has not been good for my nerves. At all. ..I just read through this and Oh My God my mind is a mess!


Dag 2
Spraken virvlar runt i totalt kaos i mitt huvud nu, jag har svart att fa till en hel mening pa nagot sprak. It better get better. It probably will.

Oh, btw, smsen kostar bara 1,25 kr/st! Snajs. Men det lär ända bli dyrt..

*klipp* that would be nice. Hurt a whole lot, but nice.

My mind is a hot mess. On the bright side, though, I'm gonna be doing a lot of thinking.

We're not exremely different either, but we're not like everyone else. ... We're too stubborn ... but I'm more stubborn so it'll probably work out.

... jag slösar inte bort de orden. Jag sparar pa dem. De är viktiga. De ska betyda nagonting. För mig gör de det.

OHYEAH, EVERYONE IS WEARING SPEEDOS. XP


Dia 3.

3 veckor, 6 dagar kvar.

Det finns en hel bunt snygga kroppar här iallafall, det är ett som är säkert.

Jag DRUNKNAR i olivolja!! O.O


Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0