Tonight's gonna be a good night

26e, 3 veckor, 3 dagar             Lördag, right?
... Men nevermind, det är helg och lugnt och jag har fatt mig en ORDENTLIG dush, sa nu är jag jättesnygg. Dessutom har vi musik. Som jag känner igen/kan. Hallelujah. (Cecilia, du räddade mitt humör)

"Lashunna gunrrabi agush gushnaa"
(That tonight's gonna be a good good night)

Andreas Kusinen, har du läst "Hur viktigt är det att vara lycklig?" av Bengt Brülde? Jag undrar hur mycket du skulle halla med honom och vad du skulle tänka om vad han skriver. (Jag haller nämligen INTE med honom och tycker att han är alldeles för dalig pa att vara objektiv, boken bestar bara av hans asikter, även om han försöker hävda annat.)

Kommentarer
marian sade:

har du en kusin som heter Andreas?

2010-07-02 @ 18:04:22
Millmill sade:

Nope, men en Andreas som heter Kuusinen ;)

2010-07-04 @ 21:26:13

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0