Seven days

1 vecka
I min ägo har jag nu ett mycket fint paraply. Mycketmycket fint. Sa fint att jag vill gifta mig med det. Det var resultatet av dagens shopping. Det och en bror-present. Me like. Funderar pa att köpa mig en ny skolväska ocksa, om jag hittar nagon värdig. Min förra var den vackraste i hela världen, men den vill inte längre. Jag ska göra nagot av skalet iallafall. Fästa det vid den nya väskan pa nagot sätt. Det är den värd. Och sa far den nya en trevlig invigning och Millmillifiering pa samma gang.

För er som inte vet var min gamla väska en med simpsonsmotiv. "it's duff time!" Men ja, den är död nu.

En vecka kvar. Det känns som om jag passerat nagot magisk gräns. Början till slutet. Det efterlängtade slutet. För vid slutet aterupptas det gamla. Och det nya. Början till slutet och slutet är början. Jag längtar. Vill sitta pa flyget hem. Det kommer vara en lycklig dag. Säkerligen en lycklig vecka ocksa. Oooh, can't wait.

Men nu, nu ska jag se färdigt pa New Moon pa spanska och sedan ga och lägga mig. Sov gott. Love ya.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0