Release me

6 dagar kvar
En nyckelpiga landade precis pa mig. Det betyder tur, va? Det är iallafall vad jag hört. Vi kör pa det. Det later bra :)


Jag gillar inte när kommentarer fastnar i huvudet. Speciellt inte när det är sadana jag egentligen inte (borde) bryr mig om. Och när jag inte kan göra nagot för att fa ut det ur huvudet. Sa jag tänker pa det. Och pa att jag inte borde tänka pa det, att det inte betyder nagot. Suck. Lilla, lilla hjärna. Du är dig minsann lik. Jag tycker om dig, men ibland ár du dum. Elak och puckad. Men mest puckad. Okej, nu har kommentaren lugnat sig lite. Istället kom nervositet. Nervositet för att komma hem, det var det sista jag hade väntat mig. Blubb, detta maste lösas.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0