My favourite game

Mandagen den 5e Juli
Bror fyller ar pa Torsdag.

Okej, nej, jag hade kollat fel. Nagon gang i mitten pa idag bytte det till att bli halva tiden kvar. Idag är det alltsa dag 14 och jag aker hem om 15 dagar. Alltsa tva veckor och en dag.

Allt flöt pa idag iallafall. Det beror troligtvis pa en kombination av vana, nya kunskaper, musik och gott humör. Me like. Jag och smaflickorna lekte pa lekplatsen i kanske en halvtimme-timme. Jag kunde inte lata bli att tänka pa och längta efter att leka pa lekplatser med mitt folk, som är i MIN alder. Men vi hade det trevligt iallafall. Det avr dessutom molnigt idag, vilket gjorde det lite svalare och mer behagligt att vara utomhus. Andra may like hetta men jag gillar att kunna ha en kofta eller ett par langa jeans pa mig ibland.

IRLet är fixat nu iallafall. Biljetter bokade och sovplats fixad. Fortfarande P!NK kvar dock, men it shall be done. Helst imorgon, annars nagon av de följande dagarna.

Ny mascara är införskaffad nu ocksa! Duktig millmill *klappklapp*

Och bara sa ni vet är det betydligt enklare att köpa godis i Sverige än i Spanien. Jobbiga saker. Sverige har dessutom större variation, men det som finns här är iallafall gott.
ÄR DET NAGON SOM VILL LEKA CHUBBY BUNNY MED MIG NÄR JAG KOMMER HEM IGEN?

I övrigt har jag skrivit en ytterst lang och ständigt utökande lista pa vad jag vill göra pa The Sims när jag kommer hem. jag far alltid massor med inspiration till det spelet när jag är hemifran.

Kommentarer
Hanna Hurtig sade:

Åh, emilia! Vad gör du i spanien? Vad kul att vi ses på way out west! Jag är i Paris nu...spelar du också sims? I LÖv sims, kan inte sluta älska det och har nu sims 3. Ha det gött i solen. Pöss. Hanna

2010-07-12 @ 23:15:04

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0