Hot In Herre

2 veckor, 6 dagar.

Hur millmill mar idag so far:
- ont i halsen och hes sedan jag vaknade
- min huvudvärk är kvar sedan igar

+ som gott för första gangen pa ett tag, vaknade väl bara en gang inatt (pa morgonen). Sa min energi är betydligt högre vs igar.
+ Humöret. Ganska mycket bättre efter att fa ha pratat/chattat med folk igar.

· Varmt. Ibland för varmt.
· ska träffa nytt folk idag, en pôjk pa 22 ar som Cristina tydligen litar pa. Great, men det betyder mindre tid med Ana och kanske inget internet. Vi far se.

Hej. Det är varmt. Jag är törstig. Borde dricka vatten. Har inget vatten. Har ingen dricka alls. Det är varmt. Hej.

Det är ganska väldigt varmt här. Värmen stiger snabbt till minst 30 grader pa morgonen och inte blir det svalare under dagen. Jag borde nog dricka vatten. Riskerar o-bra saker om jag inte dricker. Det finns en dryckesfontän pa omradet! Jag gar dit sen. Om en dryg halvtimme. När lillflickans simlektion är klar. Hehe, jag har nog inte förändrats sa mycket här, after all.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0