Complicated

Människor, kan nu göra mig en tjänst? När ni säger sanningen, säg hela sanningen. Det finns alldeles för mycket:
- Ja oja, den klänningen är jättefin (men inte pa dig)
- Visst, jag kan hjälpa dig med det (men jag har ganska mycket att göra bara med mitt eget)
- Det skulle nog vara bra om du gjorde SA (för att undvika att detta sker)
- Smita dit? Sure. (men jag tycker det är trakigt)
- Plugga tilsammans imorgon? Det funkar för mig (fast jag hade tänkt göra nagot specielt annat..)
och kanske framförallt:
- Har du trakigt? (Skulle du kunna hjälpa mig?)

Var inte rädda för att be om hjälp eller berätta om det är nagot ni hellre skulle vilja göra. Största delen av världens befolkning kan inte läsa tankar. Förvänta er inte det, heller.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0