All 'bout the money

2 veckor + 5 dagar kvar
Torsdagen den 1a juli

Om en vecka fyller bror ar. Jag borde se till att ha en present med mig till honom när jag kommer hem.

Nu finns det fina sma teckningar i boken ocksa, de ska jag visa när jag kommit hemhem till en scanner. Medan lillflickan hade simlektion satt vi andra tva och ritade magiska fiskar och designade party-outfits. Tänk vad kul man kan ha det. (suck) Inte för att det inte är trevligt, utan för att det i princip var det roligaste vi kunde göra. Det säger endel om hur kul jag har det här.

Barnen har kul just nu, dock. Leker i utomhus-barnpoolen. Jag borde nog ta kort pa detta, men eftersom jag inte har med mig kameran far det nöjas med mobilbilder. Om jag lyckas ta nagra bra, dvs.

HAHA! Millmill has coins for 3h 10 min pa internet! :D 7:60 euros, vilket är ungefär 76 sek. 3h, 10 min för 76 kr. Dyrt? Possibly. Beror pa vad man jämför med. Men det är definitivt värt pengarna ända ^ ^

Denna dag har gatt snababre än vanligt, vilket är tur der. Nu är det bara fredag kvar och sedan slipper jag bry mig om verken flickorna eller modern tills söndag kväll. Lovely.

Kommentarer
marian sade:

Kankse gick dagen snabbare för att ni hade "lite roligare" ändå. Det låter lite mysigt med magiska fiskar.Jag vill se dem! Puss.

Mama

2010-07-09 @ 09:31:33
Bor: http://bubbelochblubb.blogspot.com

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0